Antara Babak One Piece

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Kau tahu dulu aku selalu update cerita One Piece. Ceritanya bagi aku menarik, lebih menarik berbanding Naruto sebab skop cerita Naruto lebih kepada kungfu Jepun manakala One Piece pula skopnya meluas. Kau tak tahu apa yang akan berlaku pada episod seterusnya sebab bukan kau yang bikin cerita itu. Ini adalah antara babak yang aku pungut, eh bukan pungut, aku print screen dari cerita One Piece.


Aku suka yang ni. Siap buat wallpaper lagi..hehe.


Kena mekap dengan zombie.


Terkejut tak kalau ada orang buat muka camtu kt kau??


Usopp gelak setan..haha

Hoho..memang lama gila aku tak tengok cerita ni. Gambar-gambar ni aku ambik dari episod One Piece di mana Luffy membelasah Moria. Sekarang ni yang aku tahu abang Luffy dah mampos..hehe.
Previous
Next Post »
2 Komen
avatar

hehehe.... ku tak layan sgt anime...

Balas
avatar

hoh
baru pasan yg da lama xtengok onepice
ok
terus bukak cite die

Balas