Masih Ada Blog Sebegini?

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Mula-mula sekali, ni amaran dari aku. Entri ini bukanlah entri yang serius pun, cuma saja nak berkongsi pendapat..haha. Ok, semenjak aku mula berblog pada tahun 2008, banyak gak blog orang lain yang aku baca mengenai luahan mengenai blog-blog yang mereka dan keluarga mereka tak suka.

Apakah blog yang tak best tu?


Aku tak kisah blog tu banyak sangat widget. Bagi aku banyak widget ni membuatkan blog kelihatan ceria dan hot..haha. Lagi satu, blog itu bukanlah blog aku jadi aku memanglah tiada hak untuk kutuk blog tu banyak sangat widget. Dunia internet kan dunia bebas jadi janganlah terlalu mengongkong blogger-blogger yang nak letak widget. Satu lagi, aku tak kisah sangat blog yang letak lagu autoplay pastu saja nak sembunyikan button pause atau stop..haha. Lagipun, aku guna Windows 7. Bukankah kau tak tahu kita boleh mute browser yang kau guna tanpa mengacau lagu-lagu yang sedang kau play dalam pc kau. <---tujukan khas kepada pengguna Windows 7 dan Vista..hehe

Mute segala apa yang kau nak mute


Dua benda je yang aku tak suka pada blog orang tu.

PERTAMA : Blog tu menyebabkan laptop aku shutdown secara mengejut. Mungkin takut dengan blog? Atau mungkin blog itu makan bateri laptop aku banyak sangat?

Kenapa shutdown?


KEDUA : The worst case scenario. Blog itu menyebabkan skrin laptop aku pecah. Mungkin blog itu lawa sangat? Atau mungkin skrin laptop aku kecik sangat untuk view keseluruhan blog itu?

Bom akan meletup. Sumber


Ok, tu je dari aku. Jangan risau, aku rasa setakat ni belum ada blog yang sebegitu..hehe.
Previous
Next Post »
35 Komen
avatar

eheheh!! :) betul kata ko, lagi byk widget memang ceria, kalo kosong jer, aku pon muak :)

Balas
avatar

adoii kalau ada blog camtu bahaya tu..boleh bawak bencana haha

- Shy Guy -

Balas
avatar

hehe.. gempak jek.. ingt kan mmg betol2 ade blog yg leh shutdown and pecahkn scrin tu.. hehehe terpedaya~ =P

Balas
avatar

tapi kalau banyak widget, slow down.. aku x suka widget byk2.. cam budak2

Balas
avatar

@Ieda Al-Habsyi

bkn sekadar muak..tp bosan..kosong je..haha

Balas
avatar

@lekir

ak org melaka gk..
best gk blog ko..hehe

Balas
avatar

@F I T

bleh bwk bencana dan musibah..
so stay away..haha

Balas
avatar

@jajarina

kesimpulannya, bce la dr bwh dlu..hehe

Balas
avatar

@Frantz-Senpai

sori bro tp ko xleh r sebarang ckp yg blogger ltk bnyk widget ni cm bdk2..dorg pn ada prasaan gk...
klau ko xske blog yg bnyk widget close je blog tu tp xyh r ckp dorg cm bdk2..ak pn turut trse ble ko ckp cmtu..

Balas
avatar

eh ade ke blog camtuh?hahhaha

terkejut beruk lah nt..

Balas
avatar

worst case scenario tu sangat m'bahayakn, hee :P

Balas
avatar

@mademoiselle azieshakespeare

yg tu mmg bhaya..
tgh2 khusyuk tgk blog ttbe ada bom..
ha mau xtrcabut jntung..hahaha

Balas
avatar

bagi nadia, xkisah laaa nak letak banyak widget... itu hak dia cuma bagi nadia, secara peribadi, kadang2 ia membuatkan loading slow.... itu jerk

Balas
avatar

kejap. aku nak tanya ada ke belog mcm tu?

and aku guna win7 tp tak ada pun nk mute browser ke wa rabun T___________________________T

Balas
avatar

pandai kamu berkias...hahaha..sangat sarcastic..hahaha

Balas
avatar

blog yang bukak2 ..terus pecah skrin pc..memang mantop blog tu..hehe

Balas
avatar

Ceh.. Sabor je la... Kena tipu idup-idup aku...

btw, salam ziarah~

Balas
avatar

mula-mula duk pikir...
camne leh shutdown?
ade virus ke blog tu?
hahaha...

Balas
avatar

me pun tak berapa nak pandai bab2 blog ni tapi ada ati nak gak berblogging...lagi satu takut nak ubah asik error ajer siankan

Balas
avatar

lolly pernah buka 1 belog yg terus hangggg belog.

;-))

Balas
avatar

hahh yelah tu ko ni...
aku xsuka kalo yg ade widgeo....hang jadiknya..

then kalo lagu, aku oke je..sbb aku pun xpsg lagu pd lappy aku ni..sekali seala dgr lagu ok gak...tp jgnlah semua org psg lagu..pening lahaku

Balas
avatar

saye xkesah orang pasang lagu.
sebab saye gune vista! hehe..
betoi2..
kite memang xde hak nak kutuk2 blog orang lain.
da die punye blog.. suke ati la nak letak ape.
kalau xsuke.. xyah datang.
sangat simple kan?

Balas
avatar

sy pon malas nak komen kat post org yang suka kutuk blog orang. Dia pnye suka la kan...kalo x suka jangan le masuk

Balas
avatar

kak jier berblog sejak 2006 , setakat ini tak pernah ada satu blog pun yg tak suka sebab 'blog dia ikut suka dia'

cuma - kita boleh pilih sendiri yg mana kita selesa, kalau tak suka, kalau suka dendiam sudah... buat apa nak pening fikir hal yg tak sepatutnya kita susah hati...jgn tua sebelum waktunya

Balas
avatar

salam.. yup.. dunia blog ni dah tiada sempadan kan... blog ni cam umah gak.. so camne dia nak ceriakan umah dia.. tu dah jadi hak dia.. kita sebagai pengunjung leh puji dan kutuk je.. tp bila banyak widget.. sebenarnya akan melambatkan load page tu.. so kena pandai pilih laa..

Balas
avatar

haha.. tipah tertipu laa kiranya ni?? td tym baca memg pcaya sungguh2.. bila baca komen2 blogger yg lain baru laa taw kata tertipu..hak3.. kalo laa ada blog cengitu, hari2 kena beli lptp baru la.. asik pecah monitor jek..huhu

ish takutnya kalo blog kita tidak disukai..huhu..

Balas
avatar

blog yg banyak sangat widget aalah blog orang yg belagak tak kesiankan orang yg konekshen nyer lambat. so since korang belagak... tak nak gi dah.

blog yg ada lagu adalah blog yg syok sndiri,
tak kesian kan student yg duk dlm klas sambil surf ngan cikgu kat dpan dok berceloteh.
bila bebunyi mula la panic student ini.. heheheheh

Balas
avatar

salam bro~
apa kabar? lama tul tak jengah sejal last quiz tu.
anyway layan jer asalkan tak susahkan sgt idup ni dah

Balas
avatar

erm...masih ada blog sebegini yg suka mengenakan org...haha..terkena semula

neway,its ok..bergurau je la kot??

salam ziarah

Balas