Hari Ahad

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Hari ini merupakan hari yang indah buat semua orang kerana hari cuti. Siapa yang kena kerja overtime, pergi kursus dan lain-lain tu aku tak dapat tolong la..hehe. Hari Jumaat yang lepas, aku teramat gembira kerana balutan di tangan kanan sudah dibuka dan tangan aku bebas menari walaupun jari jemariku agak keras untuk bergerak. Aku tak boleh snap gambar tangan aku yang baru dibuka pada hari tersebut kerana kamu semua semestinya takut untuk melihatnya..haha. Lepas ini aku tetap pergi ke hospital tetapi bukan lagi di klinik ortopedik sebaliknya aku akan menjalani rawatan akupuntur (betul ke tak ejaan tu..hehe) di bahagian pemulihan carakerja. Entry ini pula kali pertama ditaip dengan menggunakan kedua-dua belah tanganku..hehe.

Kedua-dua tangan aku akan digunakan..haha. Sumber : We Blog Cartoons


Beberapa hari lepas aku tidak mengupdate blog aku kerana aku sedang dalam contest. Blogger Hunter merupakan contest itu dan cabaran yang perlu aku tanggung ialah menjawab soalan berdasarkan kepada soalan yang diberi oleh ahli KAMI blogger. Soalannya ada 227. Bayangkanlah aku kena menggodek berapa puluh blog untuk mendapatkan jawapan..haha. Tarikh akhir bagi contest ini ialah pada malam ini pukul 11 malam. Bermula pada 5 Jun, setiap hari sehingga hari ini akan ada ranking peserta terkini. Alhamdulillah, selepas 2 hari aku masih kekal di tempat ketiga. Malam ini malam last dan aku cuba untuk menjawab sebanyak jawapan yang betul supaya ranking aku kekal atau naik..hehe.

Blogger Hunter menjanjikan hadiah yang lumayan. Sumber : Blog rasmi Blogger Hunter


Kebanyakkan blog yang memberi soalan ialah blog yang menjual produk mereka. Secara tidak langsung mereka telah mempromosi produk mereka dengan menghantar soalan. Bawah ni aku senaraikan beberapa buah blog yang menjual produk mereka. Boleh melawat atau membeli..hehe.

Shawl
  1. House Of Beautiful Shawls
  2. My Shop ~Sarah Shawl~
  3. ~**~**~Miss Chantae E-shop~**~**~
  4. SHhawls! Online Shopping

Produk kesihatan dan kecantikkan
  1. KESIHATAN ADALAH KEKAYAAN YANG SEBENAR
  2. ~~Produk Kesihatan~~
  3. Cerita Pasal Makan (Info pemakanan)
  4. Makanan Untuk Kesihatan (Program Pengurusan Berat Badan - Weight Management System)
  5. LOVELY.ME.BEAUTY.SHOP

Pakaian (Lelaki, perempuan dan bayi)
  1. CLOTHES (baju terpakai dan terbaru)
  2. LITTLE-TOTS-HOUSE (JUALAN PELBAGAI BARANGAN BAYI, KANAK-KANAK DAN PERMAINAN)
  3. Elegant Wardrobe
  4. MIA KIDZ (pakaian berjenama untuk kanak-kanak dengan harga rendah)
  5. My Fashion's Closet
  6. Adihahsham Shop Online
  7. KEDAIONLINE_PINKJAMBU
  8. A.M.A.N.I.N.A COLLECTION~~
  9. mummy's little monster
  10. Cantik & Murah..Tepati Cita Rasa!

Jeruk yang sedap..hehe
  1. Jeruk Mutiara

Previous
Next Post »
8 Komen
avatar

tangan ko dh baik ke...pasni wat2 jatuh pokok lak eh...biar tgn sblh lak yg bersimen...hahha...jahatnye aku...(^p^)

ko tmpt ke-3..aisshh...gune sblh tgn pun leh dpt tmpt ke-3...xleh jadi ni...

Balas
avatar

Dilah - DilOt > tgn kiri simen abs la ak xleh menulis..haha

tarikh contest tu strt hri jumaat, mmg hari tu tgn aku bebas..so ak jwb gne dua2 blah tgn..hahaha

Balas
avatar

klo dpt adiah,share taw..reen nak hair mask shj..tp klo cyg ksi lbh,,lg reen cukee..hahaha..weekksss

Balas
avatar

pinky_funky > share2..hehe arp2 mnang la..dpt share..hehe

Balas
avatar

dear mohd. nasri. tahniah la coz menang jugak blogger hunter walaupun bertangan sebelah.tahniah.ini somthing yg membanggakan ko ngn keluarga ko. TOTSHOUSE jugak nk wish thanks sebab promotkan kedai kitaorg kat blog ko.semuga bizness kitaorg semakin rancak.so, kalau pi terapi cara kerja tuh, jgn lupa, TOTSHOUSE ni, terapis jugak,tapi bukan carakerja, tapi terapis PERTUTURAN & BAHASA. Penah dengar tak?aku nih spesis yg pelik tp wujud.k,taking care...beautyshawls tu, my SIS...

Balas