Hadiah

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Hari ini aku ingin berkongsi dengan para pembaca semua, hadiah yang telah aku dapat hasil daripada pertandingan yang telah aku masuk. Saja aku tak mahu update awal-awal hadiah yang telah aku dapat kerana aku ingin menyatukan kesemua hadiah yang aku dapat dalam 1 entry..hehe. Mari lihat hadiah yang telah aku terima.

Nagaperang contest


Hadiah dari Nagaperang rupanya..hehe.

Hadiah atas ni aku dapat kerana mendapat tempat kedua dalam contest yang dianjurkan oleh Nagaperang di blognya. Ada 10 soalan objektif yang perlu aku jawab dan soalannya adalah berkaitan dengan Nagaperang itu sendiri. Aku pun menggodek entry lama untuk menjawab soalan tersebut dan alhamdulillah, aku mendapat tempat kedua. Terima kasih Nagaperang..hehe.


Blogger Hunter


Bungkusan berwarna coklat. Macam blog aku.

Hadiah di atas ini aku terima daripada Blogger Hunter atas pencapaian aku mendapat tempat kedua dalam pertandingan Blogger Hunter baru-baru ini. Pertandingan ini amat mencabar. Jika di Nagaperang contest, aku hanya menggodek 1 blog sahaja. Tetapi, dalam pertandingan ini aku perlu menggodek lebih kurang 100 blog yang setiap satunya memberi 3 soalan. Terima kasih kepada komuniti FCU..hehe.


Hadiah dari Blogger Hunter.
Previous
Next Post »
14 Komen
avatar

haha
tunggu hadiah ku pulak
contact laaaaa

Balas
avatar

waa..hebat la ko...semua ko sapu..lum lg dr si joe...xpe..rezeki ko..bunyi nada pasrah yg terpakse diterime..haha...

Balas
avatar

joegrimjow > dh leh contact eh? haha

Balas
avatar

DilOt > rezeki2..hehe xpe nnti cbe lg eh..hehe

Balas
avatar

ooo.. tak sabarnya dpt adiah dari joe...

ko tak nak bg adiah kat aku ke?? ahaha..

Balas
avatar

uik!BESTNYEEEE..ehe pekate nasri plak wat contest..ok?n make sure contest tu,,saya bole menang!haha

Balas
avatar

helena's > tp sy xde adiah..wt contest tnpe adiah pn ok gk..haha

Balas
avatar

Waaahh..mmg Raja Contest nieh..Tahniah2x.. ;D

Balas
avatar

~ieDa~ > haha..bkn raja contest ni..

Balas
avatar

wah dpt hadiah ape ni??? leh kongsi skit..hukhuk
bestnyer dpt hadiah..

Balas