Zaman Matrikulasi

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Bila baca blog di sini dan di sini, teringat aku pada zaman matrikulasiku di mana aku menghabiskan masa setahun berdepan dengan macam-macam ragam yang tidak pernah aku lihat semasa berada di MRSM Serting. Oh ye, aku bekas pelajar Kolej Matrikulasi Melaka..hehe.


Pusat Perkhidmatan Pelajar

Kali ini aku pergi lagi ke KMM tetapi bukan sebagai seorang pelajar, datang sebagai bekas pelajar dan abang kepada adikku yang menerima tawaran di situ hasil daripada hasutan aku..haha. Walaupun tangan kanan aku berbalut, aku ikut adik aku juga. Semangat perlu ada bagi membolehkan adik aku berasa best di KMM walaupun bagi aku, kehidupan di rumah lagi best..haha. Mari kita tengok beberapa cebis gambar. Gambar tak banyak sebab ramai sangat orang..hehe


Pelajar baru mendaftar


Permandangan dari tingkat 4, bekas asrama aku yang kini menjadi asrama adik aku pula.


Laluan pejalan kaki..hehe

Lokasi : Kolej Matrikulasi Melaka
Previous
Next Post »
18 Komen
avatar

eh tuje ke gamba?ala tunjuk la gamba tgn.hehe

Balas
avatar

hehehe.. baiknye ko antar adik ke matriks.. seb baik dkt je..

Balas
avatar

helena's > eh xnk la..malu i..haha

Balas
avatar

Jard The Great > sje nk usha matrik lme..haha

Balas
avatar

letak la pic afiq kt mtrix..hehe

Balas
avatar

^^ PinKy_FuNKy ~~ > xleh..dia malu..haha

Balas
avatar

uiks amek gambar bangunan ja.amek la gambar orangnya sekali ^_^

Balas
avatar

Nazra~ > malu la nk amik gmbo time ada org..haha

Balas
avatar

salam ziarahh dr spider gurl..hihi..
ala,KMM merupakan kmbr KMNS...
(btol,bgunan KMM N KMNS mcm copy n paste..hehe)
rindu matrik..-smile-

Balas
avatar

norlina mohd rasid > haah kmm mmg sme ngn kmns..pnah tgk gk kmns..haha

Balas
avatar

laju dah skang bukak website ni.. :)

Balas
avatar

sufian > dh buat susun atur kod blk..n buang kod2 yg xgne..hehe

Balas
avatar

~waaa.......sgt windu zaman itu ttb bile tgk pic hostel tuh....sob sob...=|

Balas
avatar

Missc0mot > err..tu hostel laki2..hehe

Balas