Mentos + Coca Cola = Bom?

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Adakah kau suka makan mentos? Atau suka minum coca-cola / pepsi walaupun ianya perlu diboikot? Aku kecik-kecik dulu suka makan mentos yang berangin tu sebab ianya amat sedap sekali. Sampai aku berada di universiti pun aku akan beli mentos dan makan di dalam kelas untuk mengelakkan rasa mengantuk yang amat sangat..hehe. Ni petikan aku ambil daripada blog buaya-merah :

A little boy died in Brazil after eating MENTOS and drinking Coca-Cola / PEPSI together. One year before the same accident happened with another boy in Brazil . Please check the experiment that has been done by mixing Coca-Cola (or Coca-Cola Light) with MENTOS ..


Betul ke ada orang mati sebab makan mentos sambil minum air coca-cola? Aku tidak berapa tahu. Tapi yang aku tahu, mentos campur coca-cola boleh menjadi bom air pancut yang boleh dijadikan sebagai alat untuk menembak..haha. Gambar-gambar di bawah merupakan langkah yang perlu diambil untuk membuat bom mentoscola (nama aku beri). Bolehlah cuba diluar rumah. Boleh dibuat tembak-tembak terutamanya dalam permainan paintball..haha

1. Mesti berdiri depan coca-cola

2. Tunjukkan bukti kau nak masukkan mentos dalam coca-cola

3. Keadaan lepas mentos dimasukkan. Tengok dengan berhati-hati

4. Tengok dengan khusyuk sambil gelak-gelak

5. Aku tak tahu apa motif budak tu pegang tali.

6. Ahh..air coke sudah berjaya dimuntahkan keluar dari botolnya.

Tak percaya? Boleh tengok video Youtube ni..hehe

Artikel diedit kembali berdasarkan di sini : Buaya-Merah Penjelasan berkenaan fenomena best ini di Wikipedia bahasa Inggeris..hehe P.S. : Komen-komen kt entry Manchester United Part 1 takleh blah. Semua nak mengaku ada kaitan dengan Messi ngn Ronaldo..haha
Previous
Next Post »
14 Komen
avatar

joegrimjow > menarik ni..kne cbe..haha

Balas
avatar

huhuhu
br taw
huk3
better x nk cube...
xD

Balas
avatar

bukan cuba nak mengaku,,,memang realitinye macam tu..ahaha

budak tu pegang tali sebab...dia suke pegang tali..miahaha

erkk betul ek ni...bahaya la kan..risau lak saya..tp saya tak suke minum kola..adik saya suke..isk ngeri la pulak..

Balas
avatar

Eazy Izzuddin > eh cbe la..menarik tu..hehe

Balas
avatar

helena's > haha..mntang2 la messi tu xmatang..

mngkin dia xpnh tgk tali kot..haha tp sy ske mentos..best2..

Balas
avatar

hoho..sangat bahaya...patutla budak tu leh mati..bayang tu dlm perut kite...bayangkan2x...xmau la..haha..

nape budak tu suke pgg tali..sbb die baru tau makne tali tu ape...lalalala...

Balas
avatar

DilOt > emm cbe bygkn..emm ok kot sbb meletus dlm perut je..hehe

haha..kesian bdk tu jd mangsa..

Balas
avatar

seb baik aku tak minum air bergas... lalalalaaa..

Balas
avatar

Jard The Great > xpe..mkn mentos je..best..haha

Balas
avatar

ouch. nasib baik ije bukan penggemar mentos.

Balas
avatar

owh yeke?? hehe takuit la plak nk mkn mentos..huhuhu ape pon aku bkn seorg yg suka pd mentos...huhu ha jgn luper komen blog aku plak..hehehe

Balas
avatar

Mangkuk.com > tp mentos best la..haha

Balas