Award Sudah Expiredkah?

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog. Semasa aku menaip entry ini, aku telah menconteng dua kertas exam yang aku rasakan amat mencabar sekali. Paper pertama, Hubungan Etnik menguji stamina setiap pelajar apabila soalannya berbentuk esei yang memerlukan stamina yang kuat untuk menulis esei yang panjang. Jika stamina tidak cukup kuat, maka tangan pun akan menjadi lenguh serta tiada kekuatan untuk menulis. Paper kedua pula, Prinsip Kawalan yang baru sahaja aku jawab petang tadi, merupakan paper yang dipenuhi dengan tulisan-tulisan dan kurangnya nombor-nombor. Paper ini pula menguji kesabaran setiap pelajar dalam menjawab soalan-soalan yang bertahap pHd. Persoalan yang bermain di fikiran aku ialah adakah pensyarah bermurah hati menambah masa sebanyak 15 minit lagi? Kerana sudah termaktub di dalam kertas itu bahawa masa mejawab ialah 2 jam 30 minit. Aku mula menjawab soalan pada pukul 2 petang dan sepatutnya habis pada pukul 4.30 petang. Tetapi, mungkin pensyarah bermurah hati lalu memberi tambahan masa sebanyak 15 minit dan exam habis pukul 4.45 petang. Boleh rujuk di blog Azmi jika ingin tahu apakah itu prinsip kawalan.

Lama sudah aku tidak berjalan di blog orang dan memberi komen. Minggu ini aku terlalu sibuk untuk study, menghafal rumus, membuat latihan dan tidur. Nanti kalau aku ada masa, aku jenguk blog ko eh. Banyak juga award yang blog aku ni dapat tapi belum diambil lagi. Mungkin dah expired kot. So, aku pun terpaksalah menggodek kembali entry di blog-blog orang yang memberi aku award..haha. Maka, dapatlah aku tiga award yang amat cantik ini..hehe.

Award dari blog rama-rama..hehe


Bukti aku menggodek entry dari blog ni..haha : Sini
Tarikh dapat award : 8 April 2009

Award dari bloggger Sabah, Anna


Sekali lagi, bukti aku menggodek entry dari blog ni..haha : Sini
Tarikh dapat award : 17 April 2009

Award dari cik sara, budak kelas aku dulu..haha


Sekali lagi, bukti aku menggodek entry dari blog ni..haha : Sini
Tarikh dapat award : 15 April 2009


P.S : Sori aku lambat amik. Dah expired ke belum? Kalau dah expired pun, aku tampal gak kat sini..haha
Previous
Next Post »
16 Komen
avatar

haha..tak expired meh..slagi anda masih seorg blogger boleyh3 amek..sile2

mekaseyh dtg amek..nk merajuk da ni incek nasri tak maw amek award tu..hahaha~

Balas
avatar

♥♥me ~ cik sara > haha..ala lek la..bru bln 4..kre fresh lg award..haha

Balas
avatar

banyaknya awards dia!~

biasala musim exam gini, busy. kan2?~ ije je la goyang kaki. ehe

Balas
avatar

@ije

haha..award trkumpul yg xamik lg..haha
oo goyang kaki tggu award smpai eh..haha

Balas
avatar

salam nasri
kita ada ambil paper yang sama la..paper hubungan etnik..nasri study dekat mana?

Balas
avatar

♥S@R@♥ > study kt utem..hehe ni stdy kt mne?

Balas
avatar

hehehe... best kan dpt award? aku siap jadikan ia desktop lagik.. =p =p

Balas
avatar

yg tarian tu tade kene mengena kan??konpius sgt neh!haha

Balas
avatar

kau ni.. kau exam start kul 2.15.. mmg la abis kul 2.45..

Balas
avatar

Jard The Great > besh2..rse mcm pemenang anugerah bintang popular berita harian plak..haha

Balas
avatar

helena's > tarian tu sje je..nk hias blog..haha

Balas
avatar

Mohamad Razif Bin Abdul Rahim > sje je..haha

Balas
avatar

ko rasa la, Sir Prancis Light ada buat blog x?

Balas
avatar

AjemiPutraNobita > ntah le..klau ada ak nk follow..

Balas
avatar

pandainye orang yg terlibat dlm etnik kreatif tu main alat muzik :)

Balas
avatar

Najwa > mereka pndai la..haha sy xgeti..haha

Balas