Earth Hour Live

Berikut merupakan beberapa gambar yang dikongsi oleh pengguna Internet tegar di seluruh dunia pada hari Earth Hour yang berlangsung selama sejam. Untuk mengambil gambar suasana ketika Earth Hour, disyorkan menggunakan kamera yang berkuasa tinggi kerana kamera berkuasa rendah tak mampu untuk mendapatkan gambar di waktu gelap.


Bangunan DBKL, Malaysia.


Kuala Lumpur, Malaysia.


Sydney, Australia.


Kyiv, Ukraine.


Fiji.


Christchurch, New Zealand.

Lebih kurang sama sahaja jika lampu ditutup atau tidak. Tapi ianya lebih berbaloi daripada kesemua lampu dibuka pada waktu malam walaupun tiada orang.

Sumber gambar :

Bangunan DBKL, Malaysia
Sydney, Australia
Kyiv, Ukraine
Fiji dan Christchurch
Kuala Lumpur, Malaysia - courtesy of to ang, with love
Previous
Next Post »
12 Komen
avatar

happy earth hour!! :)
saye pun tutup lampu, tapi saye takde kat umah :)
saye lalu kat jalan, saye pun nampak KLCC gelap gelita :D

Balas
avatar

Najwa > mmg la tutup lampu time xde kt umah..haha klcc glap gelita ke? amik r gmbar..hehe

Balas
avatar

saye tak sempat =[
saye rase arh.....gelap je tengok..
huaaaaaaaaaaaaaaaa

Balas
avatar

Najwa > gelap n xnmpk pape..so xdpt amik gmbar..hehe

Balas
avatar

sy juge bergelap..pc pn tutup..dok diam2 dlm gelap..
yeayy..gembira =D
dpt sokong Earth hour..hehe

Balas
avatar

♥♥me ~ cik sara > haha..mke ko xdok diam dlm gelap?? pelik2..haha

Balas
avatar

yup nasri...nice gmbr tu...cayok lah kuala lumpur...bergelap sekali-sekala cantik gk...

Balas
avatar

armin > amik kt flickr je..bkn org kl maa..hehe

Balas
avatar

m[i]era > gelap smpai xnmpk pape..hehe

Balas
avatar

8tv pn takda cita apa masa sejam mlm tu :P

Balas