Tag Yang Tertangguh-tangguh

Ha, yang ni 1st entry berbentuk tag yang aku publish kembali di dalam blog utama aku. Sebelum ini aku hanya publish tag di blog khas untuk tag..haha. Sebab mungkin bila orang search sesuatu, blog aku akan keluar di dalam search result dan mungkin link yang keluar di situ ialah link ke salah satu entry tag aku..jadi sesiapa yang terjumpa blog aku melalui search result, aku ucapkan selamat datang..haha. Kali ini aku nak menjawab tag dari cik helena. Mengikut apa yang ditulis oleh beliau, blog aku merupakan blog skema..haha. Blog aku memang skema. Aku jarang menggunakan short form dalam entry blog aku, aku akan menggunakannya jika terasa sesuai..haha. Bukan apa, hantar sms guna short form, masuk kelas lecturer ajar dalam bahasa Inggeris. Aku pernah sekali tak ingat macam mana nak eja ada sesebuah perkataan itu dalam ejaan penuh..haha. Dah la, mari kita tengok tag ini.

  1. Do you think you're hot?
  2. Aku memang hot. Baru lepas makan cili padi 10 biji

  3. Upload your favourite picture of you.
  4. Tengok di bahagian mengenai saya..hehe
  1. Why do you like that picture?
  2. Sebab aku berada di Australia..haha

  3. When was the last time u ate pizza?
  4. Aku tak pernah makan pizza lagi..siapa nak belanja?

  5. The last song u listen to?
  6. Lagu pe tah cik reen soh aku download..hehe

  7. What are you doing right now besides this?
  8. Sedang jawab soalan tag ini

  9. What name you would prefer besides this?
  10. Nama aku la..

  11. People to tag.
  12. - Cik Reen
    - Siapa nak?
    - Siapa nak?
    - Siapa nak?
    - Siapa nak?

  13. Who is number one?
  14. Saya punya buah hati..hehe

  15. Number three having a relationship with?
  16. Siapa nak?

  17. Say something about number five?
  18. Siapa nak?

  19. How about number four?
  20. Siapa nak?

  21. Who is number two?
  22. Siapa nak?

Previous
Next Post »
4 Komen
avatar

mlsnyeee nk wat tag..
t reen wat eyh,,,
sok ke..k?
neway,terharu ade org tag..muahaha,,,

Balas
avatar

haha..yela reen
dh terharu tu jwb la..hehe

Balas