Koleksi Gambar dalam Laptop Aku

Hari ini aku teramatlah sakit kepala, mungkin panas kot. Jadi, aku memang tiada idea apa yang hendak ditempekkan di dalam blog coklat ini. Dah la aku ada 2 hutang tag, aku memang tidak larat untuk menjawab soalan-soalan yang diberikan. Jadi, kepada mereka yang telah memberi aku tag, aku mintak tangguh dulu eh..hehe. Sebab aku memang tidak larat, aku ingin berkongsi sahaja gambar-gambar di dalam laptop aku. Jadi, nikmatilah..hehe.


Siapa berani isap rokok ekzos bas?


Cara gajah memberakkan dirinya.


Usha ape tu bang?


Kawan aku sudah mati..aku bila lagi?


Kapasitor melawan masa.
Previous
Next Post »
14 Komen
avatar

hehe..klaka la pic2 ni cumeee..weee^^

Balas
avatar

mustahil utk peja nk isap rokok..haha

Balas
avatar

boleh tampung ka gajah nya berat badan tu +_+

Balas
avatar

reen > dlm lptop nas la..kt mne lg..haha

Balas
avatar

cik nazra > bleh..kne la ngn saiz mangkuk jamban tu kn..hahaha

Balas
avatar

*gelak se gelak gelak nya* best! up load lah lagi..

Balas
avatar

ummu solehah muhammad > stkt ni gmbar2 tu je yg ada..sbb mmg lawak sgt..haha klau ada lg sy upload..hehe

Balas
avatar

gmbar2 seram ada x?
yg berlaku kat msia

Balas
avatar

gmbar seram lom ada lg..
tp bnyk r jmpe kt blog lain..
pe tah nme blog tu..xigt sbb seram..haha

Balas