Tag-Ten-Five

Bila ada blog khas untuk tag, semua tag akan dijawab dengan cepat. Dijamin tag anda akan dijawab dalam masa 2 hari..haha. Tag ini datangnya dari cik Mila. Jom kita usha..haha

========================================
========================================

My Top 10 Most Favorite Foods;
  1. Nasi lemak
  2. Nasi goreng
  3. Nasi ayam
  4. Nasi goreng kampung
  5. Nasi campur
  6. Nasi briani (lauk org kahwin)
  7. Nasi minyak (lauk org kahwin jgk)
  8. Nasi putih
  9. Nasi dagang (skli je try..haha)
  10. Nasi himpit
========================================
========================================

10 Things I Love Doing;
  1. Jawab tag
  2. Tengok blog orang
  3. Komen blog orang
  4. Jerit kt blog orang
  5. Usha blog orang (xke sme ngn jawapan no. 2)
  6. Baca kt blog orang
  7. Klik2 kt blog orang
  8. Senyum kt blog orang
  9. Dgr lagu kt blog orang
  10. Tgk cter kt blog orang
========================================
========================================

5 Things I Love Doing When I'm EMO;
  1. Minum air sejuk
  2. Tidur
  3. Makan
  4. Tidur balik
  5. Bgn je terus rasa ceria..haha
========================================
========================================

5 Things I Love Doing When I'm Happy;
  1. Jawab tag orang
  2. Senyum
  3. Ketawa
  4. Senyum balik
  5. Jawab tag orang balik
========================================
========================================

5 Things I Wish To Happen;
  1. Orang bagi duit RM1 juta tanpa perlu buat apa-apa
  2. Takde orang bagi tag lagi..haha
  3. Ada awek yang baik..hehe
  4. Jadi seorang manusia yang baik..hehe
  5. Blog aku jadi famous..hehe
========================================
========================================

My Top 10 Most Addicted playlist;
  1. Aku takde playlist
  2. Aku main tibai je dgr
  3. Kalau best aku dgr
  4. Kalau tak best aku skip..haha
  5. Kalau bosan aku dgr lagu gak
  6. Kalau tak bosan aku tak dengar lagu
  7. Lagu aku bukan banyak pun
  8. Sikit je..haha
  9. Itu je la jawapan aku bagi..haha
  10. Sekian..haha
========================================
========================================

5 Persons I Wish To tag;
  1. Nasiha (dia suka jaga rumah malam2..haha)
  2. Dibuka
  3. Dibuka
  4. Dibuka
  5. Dibuka
Previous
Next Post »
0 Komen