Tag Dengan Senang Hati

Kali ini, aku dapat menjawab tag dengan senang hati. Aku bebas membuat tag dan memberinya kepada orang..haha. Tag ini datangnya dari cik Nasiha. Aku nak jawab..haha

1. Do you think you're hot?
- Kalau aku hot, dah terbakar dah badan aku ni

2. Upload your fave picture of you
- hehe

3. Why do you like that picture?
- Sebab mungkin semua orang percaya yang gambar itu gambar aku di Australia..haha

4. When was the last time you ate pizza?
- Tak pernah makan pizza. Siapa nak belanja aku?

5. The last song you listen to?
- Negaraku (perghhh)

6. What are you doing right now besides this?
- Jawab tag ini dengan senang hati

7. What name you prefer besides yours?
- Kau, hang, mu (haha)

8. People to tag:
- Mila
- Cik Nazra
- Dibuka untuk semua
- Dibuka untuk semua
- Dibuka untuk semua

9. Who is number one?
- Mila. Dia suka jawab tag dan bagi kepada orang lain..

10. Number three is having relationship with?
- Ditutup untuk semua

11. Say something about number five?
- Maksudnya tag ini dibuka kepada semua orang yang ingin menjawab

12. How about number four?
- Sama jawapan sepertin di atas

13. Who is number two?
- Cik Nazra. Dia semakin chubby
Previous
Next Post »
0 Komen