Ribut Tag

Di pagi yang sejuk serta indah ini, aku nak bayar hutang tag daripada cik ije. Inilah kali kedua aku menjawab tag yang sama..haha. Tak percaya kaa? Lihat di sini..haha. Dan aku pun menjawab benda yang sama..takpe kan..hehe.

7 fakta tentang saya
  1. Saya seorang lelaki
  2. Saya ada tangan
  3. Saya ada muka
  4. Saya ada kaki
  5. Saya ada perut, perutku amat buncit (baru lepas makan)
  6. Saya ada blog
  7. Saya single..hehe <----- bajet je ni
7 perkara menakutkan saya di dunia (takut2)
  1. Saya takut Yang Maha Esa
  2. Saya takut lipas, lipas tak takut saya
  3. Saya takut bawak moto slow2.. <-----bajet gk ni
  4. Saya takut errr....
  5. Saya takut darah <------ boleh pengsan aku cmni
  6. Saya takut Firefox sebab dia adalah seekor musang yang berapi
  7. Saya takut dengan kemarahan mak n ayah saya <------ jgn buat dorg marah..hehe
7 lagu buat masa skrg
  1. Lagu Negaraku <------ perghhh...
  2. Ntah..ak jarang dgr lagu
  3. Aku dgr internet radio je..
  4. Nak2 lak trance radio.. <----time bosan dgrla
  5. Trance radio yg ak minat - Puls Radio
  6. Nak bagi lagu kt radio tu pun, lagu dia continous..haha
  7. Tu je la..haha
7 perkara selalu sebut
  1. Tujuh
  2. Seven
  3. VII
  4. Cipan
  5. Ntam r.. <----- hasil percakapan antara aku dgn member aku
  6. Haha <----- time gelak dlm internet
  7. Hehe <----- time tersipu2 malu dlm internet..haha
7 perkara yang amat bernilai
  1. Keluarga yang aku sayang..hehe
  2. Kawan-kawanku (tak kisah laki ke pmpuan..haha)
  3. Notebook aku <------ bernilai sampai dh berpuluh kali format..haha
  4. Kad pengenalan <------- bernilai woo...
  5. Lesen memandu
  6. Makanan
  7. Minuman
7 pertama kali dalam hidup saya
  1. 1st time dapat tag..haha
  2. 1st time buat blog
  3. 1st time eksiden <------ ala xde luka2 pn..haha
  4. 1st time tgk komputer
  5. 1st time menaip kt keyboard
  6. 1st time tgk orang
  7. 1st time berjalan
7 org bertuah menjawab tag ni
  1. Aku
  2. Tiada orang
  3. Yang ingin ditag
  4. Sebab tiada mood
  5. Sesiapa yang nak ditag
  6. Bolehlah
  7. Contact aku..haha
Previous
Next Post »
2 Komen