10 Jawapan Tag

Aku rasa aku dah jawab tag ini tapi kenapa soalan ada macam lain sikit je..haha. Tag ini datangnya dari cik Ummu Solehah Muhammad. Beliau sedang menunaikan tanggungjawabnya sebagai seorang pelajar di Indonesia..hehe.

My Top 10 Most Favorite Foods:
  1. Lauk yang mak buat..hehe
  2. Nasi putih yang mak saya masak..hehe
  3. Nasi goreng yang mak saya buat..hehe
  4. Nasi ayam yang mak saya buat..hehe
  5. Kuih-muih yang mak saya buat..hehe
  6. Kek yang mak saya buat..hehe
  7. Pizza yang mak saya buat (err xpnah buat lagi la..haha)
  8. Nasi lemak yang mak saya buat..hehe
  9. Roti telur
  10. Bubur yang mak saya buat..hehe
Top 10 Things I Love Doing:
  1. Tengok kartun..hehe
  2. Baca blog orang
  3. Minum air kosong
  4. Menggoogle
  5. Kemaskan fail-fail dalam komputer
  6. Menaip..haha
  7. Bukak internet
  8. Makan
  9. Mandi
  10. Pakai baju
5 Things I Love Doing When I'm EMO :
  1. Tidur
  2. Minum air sejuk
  3. Tengok kartun
  4. Pandang di sekeliling
  5. Tengok bulan..haha
Top 5 Types of Girl I Adore :
  1. understanding
  2. simplicity
  3. cool mode
  4. accept me
  5. soleh!
(amik jawapan dari tuan punya tag ni..sori..hehe)

5 Things I Love Doing When I'm Happy :

  1. Ketawa
  2. Jalan-jalan
  3. Tengok kartun gk..haha
  4. Ceria
  5. Baik..haha
My Top 10 Most Addicted Song :
  1. Aku takde playlist
  2. Aku main tibai je dgr
  3. Kalau best aku dgr
  4. Kalau tak best aku skip..haha
  5. Kalau bosan aku dgr lagu gak
  6. Kalau tak bosan aku tak dengar lagu
  7. Lagu aku bukan banyak pun
  8. Sikit je..haha
  9. Itu je la jawapan aku bagi..haha
  10. Sekian..haha

People I Wish to Tag :
  1. Reen (ha kena balik..haha)
Previous
Next Post »
2 Komen
avatar

anak mak yer..? hehee.. best ke 5 ciri2 tu sampai kene kidnap? hehee.. very smart la nasri blog kamu. utk tag je ade site lain :) shuke :)

Balas
avatar

ank mak la..
tiap2 hari tlg mak kopek bawang..hehe
best r ciri2 tu..amik je..klau tulis len pn cm sme je ngn ciri2 yg ada tu..hehe
ha ada blog len utk tag..psni leh tag bnyk2..hehe

Balas