Persoalan berkaitan Friendster

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog aku. Hari ini aku bosan. Aku usha friendster aku. Aku melihat kepada friends list aku. Aku terkejut. Kenapa tinggal 20 friends sahaja daripada 280 friends aku sebelum ini??? Aku tahu ramai manusia yang ada friendster mungkin mengalami masalah ini. Dan macam-macam ayat atau persoalan yang keluar dari manusia-manusia ini. Aku listkan senarai persoalan/reaksi yang bermain di fikiran anda..haha

Manusia biasa yang boleh menggunakan komputer/internet
  • "pehal friendster ni..bodo ke???"
  • "siot r friendster nih..aku bru nk anta komen kt awek aku"
  • "bengong pny internet..abs ilang friends2 aku.."
  • "cipan r..ni yg aku malas nk add ni.."
  • "alamak, aku bkn tau pn friendster dorg ni..cmne ni???" (sambil menarik2 rambut)
  • anta kt buletin friendster ------> sila add sy ye..sy mngalami mslh dgn friendster sy..ni email sy, testing@yahoo.com..time kasih.
  • ltk kt status ym -------> friends kt friendster aku ilang (mcm aku je..haha)
  • "weh, cmne ni??? friends aku ilang..cmne nk wt? friendster ko pn cmtu gk eh???"
  • post kt blog mengenai ketensionan kerana friends hilang.
  • mulut ternganga melihat friends list.

Manusia yang pandai sedikit dalam hal-hal internet
  • refresh browser banyak2 kali supaya friends akan update.
  • "nampaknye friendster sudah kena hackinglah..ni yg aku cuak ni.."
  • "ala normal la friendster cmtu..lme2 ok la blk..."
  • Bersihkan semua cache dan cookies (bukan biskut) kemudian buka friendster balik agar friendster dikemaskini.
  • "friendster down r..tu sbb jd cmni..pe la ko ni.."
  • "friendster kne block kot.."

Manusia yang rasa dia pandai teramat dalam komputer/internet
  • Hantar mesej kepada Friendster team mengenai error yang muncul.
  • "Aku rasa friendster ni ada bug ni..dorg kne fix bug tu.."
  • "Friendster diserang DDOS la..bnyk error ni.."
  • "aku rse dorg tgh update server ni..xpn dorg migrate server..ada la friends2 yg trtggl.."
  • Contact friendster dan cube menjadi seorang yang amat peramah dengan membantu menyelesaikan masalah tersebut.
Banyak lagi benda-benda yang dorg akan buat bila friendster jadi begini. Tapi aku tahu benda ini akan muncul di buletin friendster, sama macam dulu bila ada orang post di buletin friendster mengenai akaun akan didelete.
Please delete me from ur friendster profile if u don't remember adding me up in ur friendster friends' list. Two days ago, I only had ****++ friends. I've read a few bulletins that stated that their friends in their list are missing. hundreds of them. So, i checked through my list n instead of having ****++ friends in my friend list, I now have ****. Please delete me from your friend list because there are a few kinda people that I don't wish to be on my list. Thank u for reading and deleting.

Aku tak tahulah betul ke tak. Main amik dan paste je..haha

Update.
Mungkin friendster usha blog aku kot pasal friendster yang bengong ni..dorg pun letak r status kt bahagian friend..haha
Your friends list may be inaccurately displayed. Please be assured your friends list will be accurate soon. - Friendster Team
Aku mampu gelak je..haha
Previous
Next Post »
0 Komen